2010. június 30., szerda

Phoenix - Állatkert

Az itteni allatkert teljesen mas, mint az otthoniak. Amikor a pesti vagy korabban a debreceni allatkertbe ellatogattunk, mindig szomoruan jottem ki, mert rossz volt nezni, milyen korulmenyek kozott elnek ott az allatok.Szuk ketrecekben, vagy nem ketrecben, de szuk helyen, raadasul az az eghajlat nem igazan kedvezo egy afrikai allatnak. Itt mindenuk megvan, gyonyoru palmafak kozott, fuves fas helyen, tavacskakkal es mindennel ami ahhoz szukseges, hogy az allatok otthonosan erezzek magukat. Jol ereztem ott magam. Es ahogyan a varosban mindenutt, ott is hideg vizgozzel hutottek a vendegeket a setalokon. Kellett is, mert 44 celsius fok volt. A vegere en is egeszen elkabultam, mar szedelegtem, nem sok kellett az ajulashoz. 
A mokusok szabadon rohangaltak, beloluk rengeteg van itt mindenhol.
Fura, hogy a madarat tobbsege, ahogy ezek a flamingok is, nem voltak bezarva, megsem mennek el. Vagy ha el is mennek, visszajonnek. Erdekes, hogy ha elmennek is tudjak, hova kell visszamenniuk.....de mas allatok, mint a teknosbeka is atsetalt elottunk az uton a pavaval egyutt.
Meglepodtem, amikor reggeliztunk egy hotdogot az allatkerten belul, es a ket hotdoghoz ket zacsi chipset kaptunk. Otthon tanulhatnanak ebbol....hihi..Vizpartra ultunk, ott voltak az asztalok, es amig ettunk, a vadkacsak es az a piroscsoru hangoskodo is ott neztek minket, egeszen mellenk jottek es vartak, hogy etessuk oket. Az egyik meg is csipkedte a labam, jelezte, hogy "hello, ehes vagyok!"
A kigyokat pokokat es egyeb joszagokat sajnos nem tudtuk megnezni, mert be volt zarva vmi miatt az az epulet.

 
FOTÓK A GALÉRIÁBAN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése